Brev:
Drikke nok væske
19. april 2010
Alder:
10 mdr.
Drikke nok væske
Hej Helen
Et hurtigt spørgsmål, min datter 10 mdr, men er absolut ikke god til at drikke vand og virker heller ikke som om hun er tørstig uden for måltiderne.
Vi tilbyder ofte men det er næsten kun til frokost og aften måltiderne at hun får drukket mere end bare en lille tår, men samtidig ryger der også en masse ved siden af, så hvordan får vi hende til at drikke mere og bedre?
Hun får 2 flasker aften + nat men er det så nok med sammenlagt 1 glas vand på et døgn ved siden af.
Hilsen